Po objednaní tovaru vám príde odkaz na správu a sledovanie vašej objednávky. Na túto správu sa dá tiež dostať cez stránku Sledovanie objednávky, kde zadáte číslo vašej objednávky a email, ktorý bol v objednávke zadaný. Pokiaľ u nás máte registráciu, správu objednávky nájdete aj hneď v zozname vašich objednávok.

Objednávku je možné zmeniť iba do doby, kým Vám príde e-mail, že sme objednávku expedovali. V tom čase už je tovar vyskladnený, odoslané dáta prepravcovi a nemožno zásielku nijako meniť.

Možné zmeny v objednávke cez jej správu



V správe objednávky je možné vykonávať rôzne zmeny. V prípade platby vopred tu nájdete aj všetky požadované údaje a informáciu, či je objednávka už uhradená. Pri platbe platobnou kartou a ďalšími metódami nájdete aj priamy odkaz pre túto úhradu.

Možné zmeny:
• spôsob doručenia
• spôsob platby
• možnosť zadania, že si neprajete v objednávke obdržať tlačený daňový doklad (ten nájdete v PDF priamo v správe objednávky)
• možnosť zadania, že si prajete objednávku zaslať neskôr (zadáte potom konkrétny deň, kedy si ju prajete odoslať)

Možné zmeny kontaktovaním nás


Zmena tovaru v objednávke (pridanie alebo odobratie) alebo zrušenie celej objednávky môžeme iba my v našom systéme. Pokiaľ chcete Vašu objednávku zmeniť alebo zrušiť, tak nám zavolajte, alebo napíšte.

Naše kontakty:
Telefón: (+421) 222 205 186 (Po-Pi 8:00-16:30)
E-mail: info@netnakup.sk